Čo je SEO a na čo slúži?

Co je seo

Vzhľad webstránky tvorí len 30% z celého webu. Ďalších 20% tvorí obsah, ktorý tiež ako návštevník vidíte. Zvyšných 50% tvoria nastavenia a procesy za “fasádou”. Pri webových stránkach, ako aj marketingu sa často vyskytuje výraz SEO
Výraz, okolo ktorého sa točí celý online marketing. Množstvo reklamných agentúr a iných spoločností sa venuje iba SEO analýze a nastaveniam. Táto skratka znamená search engine optimization, a teda ide o optimalizáciu pre vyhľadávače. SEO slúži práve na to, aby ste vo vyhľadávačoch zaujali čo najlepšiu pozíciu. Optimalizácia pre vyhľadávače zohľadňuje množstvo nastavení, ako aj obsahovú stránku webu, obrázky a iné.

SEO nie je len o obsahu, ale ani len o úprave kódu.
Dobre nastavené SEO je o harmónii medzi kódom a obsahom. Každý z týchto parametrov je veľmi dôležitý, a bez svojej polovičky je ako auto bez kolesa.

Základom je správne nastavenie detailov ako názov, meta popis, jazyk, H tagy, štruktúru, počet slov, kľúčové slová, alt texty, odkazy, rýchlosť načítania a ďalšie…

Optimalizácia pre vyhľadávače zahŕňa približne 200 parametrov.
Kritéria pre jednotlivé parametre sa z času na čas menia a preto je potrebné sledovať avizované zmeny vyhľadávacích algoritmov jednotlivých vyhľadávačov. Kvalitné SEO je cesta bez konca. O SEO sa treba starať ako o dieťa. Pravidelne potrebuje pozornosť, analýzu a úpravy podľa výsledkov.

Dobre nastavené SEO je cestou k organickej (neplatenej) návštevnosti z vyhľadávačov.

Na svojej webstránke môžete urobiť pre SEO veľa, ale nie všetky parametre sa týkajú vášho webu. Najpoužívanejším externým parametrom, ktorému sa mnohí venujú, je počet spätných odkazov z iných webov. Budovanie týchto odkazov sa nazýva linkbuilding. Aj spätné odkazy by mali spĺňať určité pravidlá, aby boli pre vyhľadávače relevantné, ale o tom bude samostatný článok.

Miera okamžitých odchodov

🔍 Je miera okamžitých odchodov dôležitá?

Je miera okamžitých odchodov dôležitá? Pri webových stránkach je už samozrejmosťou implementácia Google Analytics (ďalej spomínaných ako GA). Ide o nástroj so širokou škálou rozličných možností merania správania návštevníkov. Jeden zo strašiakov v GA je “Miera okamžitých odchodov”. Okamžitý odchod znie naozaj zle, ale ide naozaj o okamžité odchody z

Čítať »
LinkBuilding-budovanie-spatnych-odkazov

Získavanie spätných odkazov – Linkbuilding 👀

Získavanie spätných odkazov – Linkbuilding Čím viac pásikov, tým viac Adidas síce neplatí, ale o spätných odkazoch sa to povedať dá. Ak máte dostatok kvalitných spätných odkazov, zvyšujete svoju relevanciu, resp. pozíciu vo vyhľadávačoch. Čo znamená kvalitný spätný odkaz? Kedysi Google nezaujímalo o aký odkaz ide, hlavné bolo, že smeroval

Čítať »