Blog

Čo je to SEO?
Čo je SEO a na čo slúži?

Vzhľad webstránky tvorí len 30% z celého webu. Ďalších 20% tvorí obsah, ktorý tiež ako návštevník vidíte. Zvyšných 50% tvoria nastavenia a procesy za “fasádou”. Pri webových stránkach, ako aj marketingu sa často vyskytuje výraz SEO. Výraz, okolo ktorého sa točí celý online marketing. Množstvo reklamných agentúr a iných spoločností sa venuje iba SEO analýze a...

Linkbuilding - získavanie spätných odkazov
Získavanie spätných odkazov – Linkbuilding

Čím viac pásikov, tým viac Adidas síce neplatí, ale o spätných odkazoch sa to povedať dá. Ak máte dostatok kvalitných spätných odkazov, zvyšujete svoju relevanciu, resp. pozíciu vo vyhľadávačoch. Čo znamená kvalitný spätný odkaz? Kedysi Google nezaujímalo o aký odkaz ide, hlavné bolo, že smeroval na váš web. Za odplatu vás "marketér" zaregistroval do mnohých...

miera okamžitých odchodov
Je miera okamžitých odchodov dôležitá?

Pri webových stránkach je už samozrejmosťou implementácia Google Analytics (ďalej spomínaných ako GA). Ide o nástroj so širokou škálou rozličných možností merania správania návštevníkov. Jeden zo strašiakov v GA je "Miera okamžitých odchodov". Okamžitý odchod znie naozaj zle, ale ide naozaj o okamžité odchody z webu? Nie, ide iba o návštevníkov, ktorí sa zo zobrazenej...